Společně s koupí ready-made společnosti Vám za výhodnou cenu nabídneme i pronájem virtuální kanceláře, díky kterému budete mít za rozumnou cenu přístup k moderním a kvalitně vybaveným prostorám. Zároveň můžete využít náš daňový servis, kdy za Vás vyřídíme přiznání k dani z příjmu či k DPH. Od starostí Vám také dále uleví náš účetní servis, který se postará o zpracování účetnictví mezd a přípravu pracovních smluv pro Vaše pracovníky.

Společně s možností pronájmu adresy sídla společnosti chceme našim klientům umožnit optimalizovat svoje náklady i v průběhu jejich podnikání. Naším cílem je být Vám nápomocným partnerem i dávno po založení samotné společnosti. Jestli patříte mezi společnosti se specifickým způsobem podnikání, při kterém nepotřebujete denně mít k dispozici kanceláře za drahé pronájmy, jistě využijete naši službu pronájmu virtuální kanceláře. Díky této službě budete mít k dispozici kancelářské prostory skutečně jen tehdy, kdy to potřebujete, a tím opět ušetříte peníze.

Pro tyto účely Vám budou k dispozici moderní, čisté kanceláře i konferenční místnosti s dataprojektory, tiskárnou a skenerem, tedy vším, co by měla správná kancelář mít. Službu pronájmu virtuálních kanceláří využijete i v případě, že Praha není hlavním dějištěm Vašich podnikatelských aktivit a pobýváte zde za pracovními účely ojediněle. Stálý pronájem kanceláře by byl pro Váš rozpočet jen dalším zbytečným výdajem. Oproti tomu je pronájem virtuálních kanceláří ideální střední cestou, jak zorganizovat jednání s úřady či obchodními partnery a ušetřit přitom peníze.